International Trade, B2B platform

Rreth nesh

  • NeoEpo Corporation është e përfshirë në Shtetet e Bashkuara të Amerikës dhe është kompania mëmë.

  • NeoEpo India Private Limited është filiali indian i kompanisë mëmë.

  • Për të ditur se çfarë shërbimesh ofrojmë, ju lutemi vizitoni seksionin ' Çfarë Bëjmë? '.

  • Për të ditur se për cilat vende klientëve u shërbejmë, ju lutemi kaloni në listën e rreth shtatëdhjetë vendeve ku ne ofrojmë shërbimet tona.

  • Njihni dyzet gjuhët plus në të cilat ne ofrojmë produktet dhe shërbimet tona.

  • Procedura që ndjekim për të lehtësuar transaksionet përshkruhet në seksionin ' Si funksionon? '.

  • Sellers, know the advantages of selling through us.

  • Buyers, learn the benefits of buying through us.

  • Për të filluar përdorimin e produkteve dhe shërbimeve tona, krijoni një llogari hyrjeje me ne.

  • Ju lutemi na kontaktoni, nëse keni ndonjë pyetje në lidhje me të bërit biznes me ne.

  • Nëse jeni duke kërkuar për një mundësi punësimi me ne, atëherë ju lutemi kaloni nëpër vendet e hapura të punës dhe aplikoni .


  • Pse u krijua NeoEpo Corporation?

    Themeluesit të kompanisë tonë i pëlqen matematika dhe programimi. Lidhur me këtë pëlqim të themeluesit, ai më parë ishte duke punuar në një ide statistikore të fondit mbrojtës të arbitrazhit para se të fillonte këtë kompani. Në procesin e mbledhjes së kapitalit për fondin e tij mbrojtës, ai u takua dhe bisedoi me një qytetar të moshuar, i cili ishte gjithashtu nga materia e tij alma, Instituti Indian i Teknologjisë (IIT), Madras. Gjatë kësaj bisede, atij iu sugjerua të punonte për diçka që ndihmon shoqërinë sesa thjesht të fitosh para .

    Sugjerimi i mësipërm për themeluesin e shtyu atë të mendonte. Ai e kuptoi nga përvojat e tij se duke ndihmuar të tjerët motivon një individ për të kapërcyer situata të vështira dhe për të pasur sukses. Me këtë motivim, ai vendosi të punojë projekte që ndikojnë pozitivisht në shoqëri përmes punës së tij. Ai më tej e kuptoi se mënyra për ta arritur këtë në një praktik niveli ishte duke filluar një kompani teknologjike .

    Duke ndjekur sa më sipër, themeluesi vlerësoi shumë ide të ndryshme dhe arriti në përfundim që bizneset e vogla përshtaten me kriteret e mësipërme. Soshtë kështu sepse bizneset e vogla kontribuojnë në një përqindje të madhe të PBB-së së çdo vendi në botë. Gjithashtu, ato sigurojnë pjesën më të madhe të punësimit në të gjitha vendet, shumë më e madhe se sa kompanitë e mëdha të botës. Më tej, pas hulumtimeve të gjera të biznesit, nga themeluesi u kuptua se ata po përballen me shumë probleme që duhet të jenë zgjidhet Prandaj, NeoEpo Corporation u krijua, në mënyrë që të ndihmonte bizneset e vogla me zgjidhje të mundësuara nga teknologjia janë shumë të shkallëzueshme dhe të përsëritshme .


    Why is the name of the company NeoEpo ?

    Themeluesi i kompanisë sonë gjatë kërkimit të një emri të kompanisë donte kriteret e mëposhtme për t'u kënaqur

  • Përshkruan atë që bën ndërmarrja, e cila është tregti.

  • Kërkohen maksimumi 6 karaktere latine për të shkruar emrin.

  • Mund të shqiptohet duke përdorur maksimumi 4 rrokje.

  • Emrat e domenit mund të blihen brenda kufijve të arsyeshëm të çmimeve.

  • Disponueshmëria e emrit të domain-it për vende të ndryshme, pasi vizioni për kompaninë është global që nga fillimi .


  • Themeluesi i kompanisë sonë e kishte mjaft të vështirë për t'u gjetur i paregjistruar emrat e domain-eve që plotësojnë kriteret e mësipërme. Ai përdori metoda të ndryshme për të dalë me emra të mundshëm domain, si më poshtë

  • Mënyra të ndryshme të përshkrimit të biznesit.

  • Përdorimi i fjalorit për të gjetur alternativa të fjalëve të njohura që përshkruajnë biznesin.

  • Zgjedhja e dy ose tre fjalëve të ndryshme të marra nga procedura e mësipërme, dhe pastaj prerja në feta, prerja në feta, dhe ballafaqimi i tyre, për të formuar një fjalë.

  • Programet e krijimit të domeneve të rastësishme.


  • Me procedurën e mësipërme, ai mori një listë të shkurtër të emrave të domain-eve që nuk ishin çregjistruar ende. Një ndër ata emrat e domain-ve të përzgjedhura ishte NeoEpo. Ai bëri jehonë me themeluesin tonë sepse ai e interpretoi atë si 'Neo ' për 'New ', 'Epo ' për epokën 'Epoch', që nënkupton epokën, dmth epokën e re për tregtinë, e cila përshkroi mirë vizionin e tij për kompaninë tonë.

    Themeluesi ynë atëherë donte të kontrollonte nëse mund të shkruhet lehtë. Prandaj, ai shkoi te nëna e tij dhe e pyeti se si do ta shkruante NeoEpo. Ajo e shkruajti saktë. Prandaj, ai regjistroi NeoEpo si emrin e korporatës.

    Çfarë përfaqëson logoja e NeoEpo Corporation?

    Ideja e përgjithshme që po përcjell logoja e NeoEpo Corporation është ajo e një platforme që ofron informacion, ide, njohuri dhe lidh njerëz nga vende të ndryshme të globit, në mënyrë që të lehtësojë tregtinë. Detaje të ndryshme të logo janë si më poshtë

  • Katër kuadratet e logos që përfshijnë globin, përfaqësojnë platformën. Arsyeja për të patur katër kuadrantë do të përcjellin katër drejtime - veri, jug, perëndim, lindje .

  • Copa që del nga secila kuadrant i logos përfaqëson që strategjitë e kompanisë sonë, ekzekutimi, Modelet e biznesit dhe produktet do të jenë të shkathëta dhe dinamike, në mënyrë që t'i shërbejnë nevojave të biznesit të klientëve tanë të ndryshueshëm.

  • Shigjetat që dalin nga copat paraqesin vizionin e kompanisë sonë për të lidhur njerëz nga të ndryshëm vendndodhjet, duke siguruar informacione, ide dhe pasqyra, në mënyrë që të lehtësojë tregtinë.

  • Hendeku midis katër kuadrantëve tregon se kompania jonë do të jetë fleksibile dhe të përshtatet sipas për nevojat e biznesit të klientëve tanë .

  • Globi në mes përfaqëson vizionin që kompania jonë do t'u shërbejë klientëve nga të ndryshëm vendet e botës .

  • Linjat në globale tregojnë se ne rregullojmë dhe lokalizojmë produktet dhe shërbimet tona, sipas gjuhën dhe kulturën e vendit që po veprojmë .

  • Ngjyra e kuqe në logo përfaqëson energjinë, pasionin dhe pozitivitetin e kompanisë sonë, në shërbim të klientëve tanë, rritjen e biznesit tonë dhe arritjen e objektivave të biznesit tonë.

  • Ngjyra blu në logon e kompanisë sonë tregon se klientët dhe investitorët tanë mund të presin qetësi, forca dhe besueshmëria nga ne .

  • Ngjyra e gjelbër në logo tregon se ne vlerësojmë rritjen e qëndrueshme që është në harmoni me natyrën, vlerësuar duke përdorur parametrat e Mjedisit, Përgjegjësia Sociale, Qeverisja e Korporatave (ESG) .


  • Si dolët me logon e NeoEpo Corporation?

    Themeluesi i kompanisë sonë e kuptoi shumë herët, pasi kompania ishte themeluar, që kompania ka nevojë një logo që i projektoi të gjithë botës se çfarë bën kompania dhe për çfarë përfaqëson. Prandaj, ai ishte duke ideuar shumë më ndryshe imazhe për logon. Ai provoi shumë mënyra të ndryshme, si vizatimin e tij me dorë, përdorimin e softuerit të redaktimit të fotografive, kërkimin e gjërave të ndryshme faqet e fotove të aksioneve etj. Ngjashëm me procesin e marrjes së një emri për kompaninë, ai u përpoq të presë në feta, të presë në feta, dhe të vendosë përballë imazhe që ai i mori nga burime të ndryshme. Por, asnjë nga ato imazhe nuk rezononte me mesazhin që dëshironte themeluesi ynë të përcjellë për kompaninë përmes logos. Ky proces ishte vërtet zhgënjyes për themeluesin tonë. Kjo është kur e kuptoi se ai ka nevojë për ide nga njerëzit e tjerë në mënyrë që të komplimentojë idetë që ai kishte. Prandaj, ai ishte në kërkim të një projektuesi që të mundej punësim për kompaninë.

    Gjatë kësaj kohe, një student entuziast nga materia e tij alma, Instituti Indian i Teknologjisë, Madras, aplikuan për një praktikë programimi. Themeluesi i kompanisë sonë fillimisht zhvilloi një intervistë për një detyrë programimi për këtë aplikanti i praktikës. Në fund të flamurit të procesit të intervistës, kërkuesit iu kërkua të përshkruajë hobet e përmendura në të vazhdoj. Aplikanti i praktikës përmendi që arti dhe vizatimi i vijnë natyrshëm dhe se ato janë dhurata e Zotit për të. Duke provuar më tej, themeluesi ynë e kuptoi se ky aplikant për praktikë kishte shumë talent natyror në dizajn, kështu që e punësoi atë për të bërë logon .

    Themeluesi ynë i komunikoi praktikantit idetë e gjera që duhet të përcillen nga logoja e kompani Praktikanti doli me skica fillestare dhe themeluesi ynë dha reagime për to. Pas shumë përsëritjeve, versioni përfundimtar e logos u lëshua. Themeluesi i kompanisë sonë përshkruan të gjithë procesin e krijimit të logos së kompanisë, duke filluar nga ideimi deri në lëshimin përfundimtar, si një përvojë ekzaltuese dhe shpërblyese .